I. Komisja Rozwoju Miasta, Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
18 czerwca 2007r. o godz.12.00
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej Komisji.
3.Wysłuchanie informacji o stanie dróg powiatowych i budowy obwodnicy.
4. Promocja rozwoju przedsiębiorczości, pozyskanie nowych terenów pod inwestycje przemysłowe.
5. Fundusze strukturalne i ich pozyskanie.
6. Zaopiniowanie materiałów sesyjnych.
7. Sprawy różne.
II. Komisja Zdrowia, Rodziny i Polityki Socjalnej.
19 czerwca 2007r. o godz. 10.30
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
3. Przyjęcie informacji dotyczącej realizacji „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii” dla Myszkowa na 2007r.
4. Przyjęcie informacji nt. problemu alkoholizmu w Myszkowie (liczby alkoholików pijących i niepijących, zajść wymagających interwencji policji wywołanych pod wpływem alkoholu)
5. Zaopiniowanie materiałów sesyjnych.
6. Sprawy różne.
III. Komisja Rolnictwa, Ochrony Środowiska, Prawa i Porządku w Mieście.
19 czerwca 2007r. o godz. 12.00
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
3. Wysłuchanie informacji w sprawie bieżącej konserwacji kanalizacji deszczowej ( w tym studzienki, osadniki, separatory).
4. Wysłuchanie informacji w sprawie bieżącej konserwacji kanalizacji sanitarnej.
5. Zaopiniowanie materiałów sesyjnych.
6. Sprawy różne.
IV. Komisja Finansów i Budżetu
20 czerwca 2007r. o godz. 11.00
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
3. Informacja na temat planów inwestycyjnych i analiza wyniku finansowego za 2006r. spółki ZWiK.
4. Sprawozdanie z działalności za 2006r. i plany inwestycyjne spółki SANiKO.
5. Informacja o realizacji Uchwały Nr XXXVIII/331/05 z dnia 22.12.2005r. w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Myszków z organizacjami
pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na rok 2006”.
6. Informacja na temat podziału środków finansowych na letni wypoczynek dzieci i młodzieży
7. Zaopiniowanie materiałów sesyjnych.
8. Sprawy różne.
Przewodnicząca Rady Miasta
Urszula Motylewska