Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców i z rejestru PESEL
URZĄD MIASTA MYSZKOWA
tel. 34 313-26-82
Wydział Spraw Obywatelskich i Ewidencji Gospodarczej
tel. 34 313-50-33
ZAŚWIADCZENIE Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI
I. Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 735), ustawa z dnia 24.09.2010r. o ewidencji ludności(t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 510), ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16.11.2006r (t.j. Dz.U. z 2020r., poz 1546)
II. Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności - w załączeniu.
- dowód wniesienia opłaty skarbowej,
- jeśli załatwiasz sprawę przez pełnomocnika, dołącz dokument pełnomocnictwa i potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej. W przypadku, gdy będzie to Twój mąż, żona, rodzic, dziecko, rodzeństwo, dziadkowie, wnuki- pełnomocnictwo jest bezpłatne.
Do wglądu:
- dowód osobisty lub paszport,
- dokument, który potwierdza Twój interes prawny (np. dokument potwierdzający prawo do lokalu, w przypadku ubiegania się o wydanie zaświadczenia o ilości zameldowanych osób.
III. Opłaty
- za wydanie zaświadczenia - 17,00 zł.
Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się w kasie Urzędu albo bezgotówkowo na rachunek:
BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. 11 1600 1462 1746 4218 1000 0007
IV. Termin załatwienia sprawy
Niezwłocznie. W przypadku ustaleń archiwalnych do 7 dni.
V. Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Obywatelskich i Ewidencji Gospodarczej - pokój nr 153.
VI. Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie do Wojewody Śląskiego w Katowicach za pośrednictwem organu, który postanowienie wydał. Zażalenie składa się w Kancelarii Ogólnej Urzędu.
VII. Informacje dodatkowe
Zaświadczenie wydaje się osobie, której ono dotyczy lub upoważnionemu formalnie przedstawicielowi. W każdej sytuacji wymagane jest przedstawienie dowodu osobistego lub paszportu osoby występującej o zaświadczenie.
VIII. Tożsamość administratora
Administratorami są:
1. Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy UL. Królewskiej 27- odpowiada za utrzymanie i rozwój rejestru PESEL.
2. Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie (02-591) przy ul. Stefana Batorego 5- odpowiada za kształtowanie jednolitej polityki w zakresie realizacji obowiązków określonych w ustawie.
W zakresie danych przetwarzanych w dokumentacji papierowej i innych zbiorach danych prowadzonych przez organ ewidencji ludności administratorem jest: Burmistrz Miasta Myszkowa.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Paweł Skotniczny |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Paweł Skotniczny |
Data wprowadzenia: | 2018-12-13 10:29:05 |
Opublikował: | Paweł Skotniczny |
Data publikacji: | 2018-12-13 10:40:58 |
Ostatnia zmiana: | 2024-09-11 13:01:27 |
Ilość wyświetleń: | 2999 |