Data publikacji strony internetowej: [ 2009-09-30 ].
Data ostatniej istotnej aktualizacji: [ 2020-03-30 ].
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-03-30. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Paweł Skotniczny, p.skotniczny@miastomyszkow.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 34 313-26-82 wew. 168. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Urząd Miasta Myszkowa, ul. Kościuszki 26
1. Dostępność wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.
Do budynku prowadzą 2 wejścia, od ul. PCK oraz od ulicy Kościuszki. Przy schodach do wejścia od ulicy Kościuszki się znajduje się podjazd dla wózków. W budynku nie funkcjonują obszary kontroli.
2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.
Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, korytarz na lewo, po prawej stronie korytarza.
3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
W budynku dostępna jest wizualna informacja o rozkładzie pomieszczeń. Główna tablica informacyjna umieszczona przy wejściu na schody prowadzące na piętra budynku, po lewej stronie.
Brak informacji dotykowej/głosowej – ta dostępna jest wyłącznie przez wsparcie pracowników urzędu - biura podawczego i portierni, znajdujących się przy wejściu głównym do budynku.
Nie zastosowano urządzeń i innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących. Brak pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Przy budynku wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
W Urzędzie nie ma dostępnego tłumacza języka migowego.
Dostępność zapewniona jest przez wsparcie pracownika Urzędu, koordynatora dostępności: Jolanta Chłosta, j.chlosta@miastomyszkow.pl. Kontaktować się można także dzwoniąc na nr telefonu 34 313 26 82 wew. 130. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności .
Deklarację (w części dotyczącej dostępności architektonicznej) sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji.