Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Nadanie numeru porządkowego budynku lub nieruchomości
Szczegóły sprawy
Wydział: Nieruchomości i Urbanistyki.
Komórka: Wydział Nieruchomości i Urbanistyki
Opis sprawy: ustalenie numeru porządkowego.
- Pobierz, wypełnij i wydrukuj wniosek. We wnioskach umieszczone są rubryki na dane nieobowiązkowe – telefon/adres e-mail – które nie są wymagane do załatwienia sprawy, ale ułatwią kontakt. Dobrowolne wypełnienie tych rubryk oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie tych danych przez Burmistrza Miasta Myszkowa.
- Dołącz do wniosku kopię decyzji o pozwoleniu na budowę lub kopię decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz mapę z usytuowaniem budynku (jeżeli budynek nie jest jeszcze ujawniony w ewidencji gruntów i budynków).
- Udaj się do siedziby Urzędu Miasta w Myszkowie przy ul. Kościuszki 26, złóż wniosek albo wyślij wniosek pocztą lub epuapem.
- Po analizie złożonych dokumentów możesz zostać poproszony o ich uzupełnienie bądź udzielenie wyjaśnień.
- Jeżeli we wniosku podałeś numer telefonu lub adres e-mail:
a. oczekuj na telefoniczną lub mailową informację o terminie odbioru zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego,
b. odbierz zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego w tutejszym urzędzie.
Kogo dotyczy: osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne.
Wymagane dokumenty:
- wniosek o ustalenie numeru porządkowego.
- kopia decyzji o pozwoleniu na budowę lub kopia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz mapę z usytuowaniem budynku (jeżeli budynek nie jest jeszcze ujawniony w ewidencji gruntów i budynków).
- pełnomocnictwo - jeżeli wnioskodawca jest reprezentowany przez inną osobę.
Miejsce składania pism: Biuro Podawcze Urzędu Miasta Myszkowa - pok. nr 2.
Forma i termin załatwienia: niezwłocznie nie dłużej jednak niż 30 dni - zawiadomienie
Opłaty: od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej),
Podstawa prawna:
- Art. 47 a ust. 5 w związku z art. 47 a ust. 4 pkt 5 lit. a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.).
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. poz. 1368).
- Art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Informacje dodatkowe dla klienta
- O ustalenie numeru wnioskować może właściciel lub osoba faktycznie władająca nieruchomością.
- Właściciele nieruchomości zabudowanych lub inne podmioty uwidocznione w ewidencji gruntów i budynków, które takimi nieruchomościami władają, mają obowiązek umieszczenia w widocznym miejscu na ścianie frontowej budynku albo ogrodzeniu tabliczki z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o ustaleniu tego numeru
Dokumenty do pobrania:
- wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego (51.5kB) | ||
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego - wersja edytowalna (54.5kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Józef Widera |
Data utworzenia: | 2013-01-08 13:38:08 |
Wprowadził do systemu: | Józef Widera |
Data wprowadzenia: | 2013-01-08 13:38:09 |
Opublikował: | Józef Widera |
Data publikacji: | 2013-01-08 13:54:51 |
Ostatnia zmiana: | 2024-02-14 13:11:31 |
Ilość wyświetleń: | 5781 |