Wniosek o wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych
 

1. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 4 lutego 2011 roku o opiece nad dziećmi do lat 3 ( Dz. U. z 2024r.,
poz 338 z późniejszymi zmianami.).
- Uchwała NR IV/30/24 Rady Miasta w Myszkowie z dnia 27 czerwca 2024r
w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wpis do „ Rejestru żłobków i klubów
dziecięcych” na terenie Miasta Myszkowa.
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2024r poz 572 z późniejszymi zmianami).
- Ustawa z dnia 6 marca 2018r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz. U z 2022r. poz 541
z późniejszymi zmianami).
 

2. W którym wydziale można załatwić sprawę:
Sprawy merytoryczne załatwia Wydział Spraw Obywatelskich i Działalności
Gospodarczej pokój NR 157, telefon kontaktowy 34 313 26 82 w. 142 lub 34 313 22 33
 

3. Złożenie wniosku:
Podmiot zamierzający prowadzić żłobek lub klub dziecięcy składa do Burmistrza
Miasta wniosek o wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych. Wniosek składany
jest wyłącznie drogą elektroniczną za pomocą systemu teleinformatycznego.
Wzór wniosku dostępny jest na Portalu Informacyjno- Usługowym Emp@tia.
 

4. Opłata:
Wysokość opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych wynosi 700zł.